domingo, 30 de mayo de 2010

CXXXII Dedicatoria a mi clase de sexto.

L'atzar em va portar a aquesta escola al costat del mar. El destí em va donar el privilegi de portar aquesta classe de sisè plena de color; una classe farta de vida, energia i imaginació. Us he de dir que m'ha encantat compartir aquest any amb tots vosaltres. Que heu estat un del millors grups que he tingut, un grup on hem pogut treballar i viure; compartir i riure, aprendre i conviure. Estic convençut que arribareu allà on us proposeu, heu de ser conscients de qui sou, no baixar la guàrdia i seguir treballant tant bé com fins ara. Gràcies per fer-me gaudir tant de la meva feina, gràcies per entendre'm, gràcies per respondre tant bé als meus mètodes, gràcies per fer-me tan feliç. Gràcies a tots, equip. Us trobaré molt a faltar.

Carlos.